f 'Ceriteraku 'Izzaries Izza: My Art Work - BATIK

'Ceriteraku 'Izzaries

Sunday 11 December 2011

My Art Work - BATIK

Assalammualikum wbt...

    My Art Work.. Saya ingin kongsikan antara hasil-hasil kerja saya sebagai pelajar seni..walaupun mungkin pada mata orang ia tiada apa-apa makna atau nilai.. Tapi pada saya, setiap hasil kerja saya ada nilai dan sejarahnya yang tersendiri.. Macam-macam cabaran, halangan, suka, duka yang saya lalui semasa proses menyiapkan setiap projek yang dihasilkan..
 
    Antara hasil art work saya, melalui cantingan batik.. pada semester 6 saya pernah mengambil Khusus Studio Asas Batik, dan pada semester 7 pula saya sambung dengan mengambil Kursus Studio Lanjutan Batik pula sabagai pelengkap pengetahuan saya mengenai seni batik.
                                                                        
                                                                         BATIK

Final Project Studio Lanjutan Batik - Semester 7  - Tajuk Karya : Cerderawasih 




Bersama Pensyarah Studio Lanjutan Batik : Dr. Harozila


No comments:

Post a Comment