f 'Ceriteraku 'Izzaries Izza: My Art Work - PHOTOGRAPHY

'Ceriteraku 'Izzaries

Monday 12 December 2011

My Art Work - PHOTOGRAPHY

Assalamualaikum wbt..
   
     Art seterusnya yang ingin saya berkongsi dengan korang adalah salah satu project yang pernah saya ambil melalui Khusus CET pada semester 2. Project ini memerlukan saya dan rakan-rakan yang lain untuk melakukan aktiviti mengambil gambar-gambar menarik dalam hutan dan keadaan ini memerlukan kami untuk bermalam dalam hutan.
     Melalui project nie saya dan rakan-rakan yang lain dikehendaki untuk menguruskan hampir 70% project yang akan dijalankan tersebut. kami menjalankan meeting dan pelbagai perancangan seperti mengbahagikan tugas. Saya sendiri juga tidak terkecuali dalam pembahagian tugas dan saya dilantik sebagai AJK Jemputan bagi dua majlis yang akan berlangsung.
     Dua majlis yang saya maksukan adalah melalui projek ini, ia diberi nama 'Eye On Nature' danakan berjalannya dua majlis iaitu yang pertama majlis semasa program photogharapy di dalam hutan dan pada program kedua iaitu Pameran 'Eye On Nature' yang akan dilangsungkan di Galeri Seni Universiti Pendidikan Sultan Idris.



                                                   My Art Work - PHOTOGRAPHY

Antara Hasil Gambar Yang Saya Ambil Semasa Program Eye On Nature di Hutan Riverview

No comments:

Post a Comment