f 'Ceriteraku 'Izzaries Izza: 1by1 dalam HIDUPku

'Ceriteraku 'Izzaries

Tuesday 29 May 2012

1by1 dalam HIDUPku

Assalamualaikum wbt ... Salam Sejahtera Semua ... !!! :)
                       Bismillahirahmanirahim ..~


0201AM | 30May2012 | Wednesday | Ceriteraku

Hye3 buat semua reader .. masih ada yang belum tdo ke?  saya masih belum .. banyak benda yang masih dan 'mampu' buatkan hati dan kepala nie PENING bagai tergolek3 n berpusing macam 'bola' yang disepak2 dan dikejar2 time dalam perlawanan bola sepak.. hadoiyaiiii... hehe3!

Terlalu banyak benda yang dalam kehidupan harian kita, kita tak kan dapat apa yang kita nak dan harapakan berjalan lancar seperti yang kita plan n rancang kan... (heheee asanya tue terlalu fokus untuk diriku sendiri kottt???...wink3)

1by1 benda yang datang dalam dalam 'dugaan' kehidupan nie.. 1by1 cabaran yang berkunjung tanpa diduga singgah ... 1by1 juga macam2 erasaan dan 'rasa' yang aku rasa untuk setiap detik nafas aku... hehe walaupun aku tahu nielah lumrah yang patut aku tempuh dalam sebuah landasan yang dipanggil 'KEHIDUPAN' ,,,, aku pasrah dan aku redha seadanya, InsyaAllah... sebaiknya...~

Mungkin pada pandangan mata kasar orang , aku nie somebody yang menyusahkan? yang terlalu emo sebab terlalu mudah mengalir 'sungai' di pp? yang terlalu lembik? yang terlalu tak berkeyakinan? or yang terlalu teruk?? or apa2 saja yang tercatit dalam kamus dewan yang memberi makna 'kurang bagus' ?? 

YES!! Baiklah.... aku hanya mampu mendengar apa saja yang kalian anggap pada aku.. TAPI, hanya aku, diri aku dan hanya Allah swt sahaja yang Maha Mengetahui segalanya disebaliknya apa yang tersurat, dan juga segalanya disebalik apa yang tersirat ...~ dan asalkan AKU tahu dimana aku, dan biarlah segalanya menjadi RAHSIA aku dan diri aku.. 

Semuanya bukanya sebab aku nie angkuh atau ego untuk tak nak berkongsi dengan insan lain,,, tapi aku tahu dan pernah tahu yang orang lain tak kan pernah tahu dan cuba untuk faham situasi dan keadaan aku.. bukannya aku tak pernah untuk meluahkan rasa,TAPI apa yang aku dapat??? hanya perasaan terkilan dan kecewa hanya yang aku dapat..

>>>>>>maaf, terpaksa berhenti dulu disini dari jariku mempalit Ceriteraku disini dan untuk detik ini... keadaan diri tak mengizinkan...panjang umur akanku sambung dikemudian detik.. InsyaAllah~ salam sayang aku buat semua... Assalamualaikum wbt..<<<<<<

                                                                                                    >>Ceriteraku 0233AM <<


No comments:

Post a Comment