f 'Ceriteraku 'Izzaries Izza: Perkahwinan & Aku ??

'Ceriteraku 'Izzaries

Friday 1 June 2012

Perkahwinan & Aku ??



Assalamualaikum wbt ... Salam Sejahtera Semua ... !!! :)
                       Bismillahirahmanirahim ..~

0320AM | 02Jun2012 | Saturday | Ceriteraku Izzaries Izza ..~

Pagi Sabtu 2Jun2012, dalam sejam lebih lagi akan masuk waktu Subuh... Pertama sekali diri nie nak panjatkan rasa Syukur Alhamdulillah kehadrat Allah swt kerana masih memberikan diri ini peluang untuk terus bernafas diatas muka bumiNya yang penuh dengan segala NIKMAT dan RAHMAT buat makhlukNya.. Syukur Alhamdulillah Ya Allah....~ =)

Salam dan Selamat berhujung minggu juga Izza nak ucapkan buat sumer reader yang izza kasihi.. Ape plan korang sumer d hujung-hujung minggu macam nie? Wah mesti macam-macam rancangan kan yang korang sumer dah buat besma insan-insan tersayang.. Cuti-cuti macam nie juga mesti banyak jemputan majlis perkahwinan yang menunggu kunjungan reader sumer kan.. Ada yang nak ada yang majlis berkhatan, ada yang bertunang dan ada yang melangsungkan majlis bersejarah iaitu majlis perkahwinan... Syukur, syukur alhamdulillah dan salam TAHNIAH dari izza buat semua yang bakal mengakhiri zaman single dengan mendirikan masjid Allah iaitu sebuah mahligai CINTA yang diredhai Allah swt iaitu PERKAHWINAN...

Untuk tarikh 02Jun2012 harini saja izza ada dua undangan dan jemputan walimatul urus peerkahwinan dua sahabat izza.. Satu majlis yang berlangsung di Terengganuu sahabat time study di upsi dulu yang sama jurusan, iaitu Art And Visual Comunication.. Majlis kedua pula berlangsung di Kedah, nie pula sahabat izza sama join SUKSIS (Sukarelawan Siswa Siswi Polis) time kat upsi dulu.. TAPI apa boleh buat, jarak dan keadaan tak mengizinkan izza untuk sama-sama meraikan hari bahagia mereka.. Apapun izza doakan moga majlis berjalan dengan lancar dengan keberkatan dari Allah swt serta moga sahabat-sahabat izza, Ann dan Sheera berbahagia bersama suami masing-masing dan menjadi isteri + bakal ibu yang solehah + mithali kelak.. Moga kalian berbahagia dunia akhirat hingga syurga Allah swt, amin.. amin ya rabbalallamin~ SELAMAT PENGANTIN BARU !!! =)


Bila sebut bab perkahwinan, mesti bibir terukir senyuman manis kan tanpa dibuat-buat... hati berbunga-bunga macam bunga sakura yang cantik tue.. Walaupon bunga sakura hanya hidup dalam tempoh yang singkat tapi dia mampu bertahan lama untuk memberikan keindahan buat mata-mata yang memandangnya dalam tempoh yang panjag kan.. Bila sebut bab perkahwinan... mesti wajah kita akan berseri-seri macam baru lepas berwuduk dan solat kan.. hehe itulah antara nikmat awal perkataan "perkahwinan" buat insan-insan yang masih single mingle macam izza nie..hek3!! =) Wahhh..hati nie memang rasa tumpang happy teramat sangat bila tengok sahabat-sahabat yang ingin dan akan melangsungkan perkahwinan.. Sanagat tumpang happy dan hapy dan happy taw...hehe uish!! terover la plak izza nie kan..hek3!

Wahhh...ntah bilalah yea izza akan mengikut jejak langkah sahabat-sahabat izza sumer tue yea?? hehe wink3!! (..Opsss!!! adoi3 !! sambil sekeh dahi sendiri dua tiga kali, huk3 keje ape pon tak lagi.. duit dalam tangan sendiri pon tak de lagi, balas jasa mak ayah pon tak dapat lagi ade ati mau kawen yea!! jangan beranganlah!! haha habiskan belajar dulu n keja dulu jap k bawu pk sumer tue taw!~) Hahaaaa keja berangan jea kepala otak neh..haha kan da kena sekeh ngan tangan sendiri, baru badan muka sendiri! haha boley kan macam tue?? hehe!

Okaylah reader2 yang Izza sayangi, takat neh jea kot dulu izza merepek dalam palitan Ceriteraku Izzaries Izza buat pepagi nak2 hampir subuh neh.. Apaon SELAMAT BERHUJUNG MINGGU buat kalian sumer yeah!! tolong makankan nasik minyak kenduri untuk izza same yea, jangan lupa taw!! hek2 (sbab tekak dan perut neh da lama mengidam daging masak kurma dan nasik kawah kenduri..huhu sedey2..~).. K, salam sayang dari izza buat kalian sumer, muah cket!! hehe! tata titi tutuuu >.< <3

>>>>>>Terima Kasih kerana sudi memberikan 'bonus' masa kalian untuk mambaca dan 'cuba' memahami apa yang telah aku palitkan dalam Ceriteraku disini dan untuk detik ini... Panjang umurku, panjang jodohku dengan 'alam' ini... Akanku sambung dikemudian detik.. InsyaAllah~ salam sayang aku buat kalian semua... DaripadaNya kita datang..kepadaNya juga kita akan pergi kelak... InsyaAllah, moga kita akan pulang kepadaNya dengan SENYUMAN KEIMANAN untuk bekalan hakiki disana kelak...~Assalamualaikum wbt.. ~ <<<<<<

p/s : *apapun izza harapakan kalo ada yang tersalah dalam catatan Ceriteraku ini, hope adalah hamba Allah yang sudi memberi teguran dan pembetulan dalam setiap kata izza yea.. semua tue izza akan dahului dengan ucapan jutaan terima kasih dan izza akan amat hargai itu, kerana tanpa TEGURAN izza tidak tahu dimana silap izza.. sekian..~ :)

0500AM | 02Jun2012 | Saturday | Ceriteraku Izzaries Izza ..~

No comments:

Post a Comment